دادستان منوجان خبر داد؛

قتل ۴ نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب منوجان 

آسیابان از قتل ۴ نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب این شهرستان خبر داد و گفت: رد پای اختلافات شخصی در این پرونده وجود دارد.

مصیب آسیابان از قتل ۴ نفر در یکی از روستا‌های منطقه تیاب این شهرستان خبر داد و گفت: رد پای اختلافات شخصی در این پرونده وجود دارد و اعلام نتیجه قطعی منوط به دستگیری عاملان این جنایت است.

او در تشریح این خبر افزود: مقتولان همگی مرد و اهل و ساکن یکی از شهرستان‌های مجاور منوجان می‌باشند که ۲ نفر از آن‌ها پدر و فرزند و ۲ نفر دیگر نیز خواهرزاده یکی از مقتولان هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان ضمن اشاره به این مطلب که این افراد با استفاده از سلاح جنگی به قتل رسیده اند، تصریح کرد: این درگیری در یک منطقه کوهستانی و صعب العبور و به دور از منازل مسکونی روستا رخ داده و عامل یا عاملان قتل نیز اقدام به فرار کرده اند.

او ادامه داد: پرونده مربوطه در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده ادامه دارد.

آسیابانی از مردم خواست از توجه به هرگونه شایعاتی خودداری کنند.

او تصریح کرد: دستگاه قضایی پس از بررسی‌های تخصصی و شناسایی عامل یا عاملان این جنایت، نسبت به اطلاع رسانی درباره جزئیات آن اقدام خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار